Atatürk
Anasayfa | Site Haritası | İletişim  +90 850 247 0 742 info@ukeb.com.tr>

Velilerimiz İçin

UKEB RESTAURANT MENU

2018-2019 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. DÖNEM SINAV PROGRAMI

SIRA NO DERSLER SINIF 1.      SINAV 2.      SINAV 3.      SINAV
1 TÜRKÇE 4, 5, 6,7,8 30 EKİM 2018 SALI

 

23 KASIM 2018 CUMA

 

2 OCAK 2019 ÇARŞAMBA

 

2 MATEMATİK 4, 5, 6,7,8 25 EKİM 2018 PERŞEMBE

 

27 KASIM 2018 SALI

 

8 OCAK 2019 SALI

 

3 FEN BİLİMLERİ 4, 5, 6,7,8 7 KASIM 2018 ÇARŞAMBA

 

10 ARALIK 2018 PAZARTESİ

 

4 OCAK 2019 CUMA

 

4 SOSYAL BİLGİLER 4, 5, 6,7,8 14 KASIM 2018 ÇARŞAMBA

 

9 OCAK 2019 ÇARŞAMBA

 

5 YABANCI DİL (İNGİLİZCE) 4, 5, 6,7,8 1 KASIM 2018 PERŞEMBE

 

3 ARALIK 2018 PAZARTESİ

 

7 OCAK 2019 PAZARTESİ

 

6 DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ 4, 5, 6,7,8 2 KASIM 2018 CUMA

 

11 OCAK 2019 CUMA
7 BİLİŞİM VE YAZILIM TEKNOLOJİLERİ 5,6 8 KASIM 2018 PERŞEMBE

 

3 OCAK 2019 PERŞEMBE

 

8

 

SEÇMELİ BİLİM UYGULAMALARI 5, 6,7,8 19 KASIM 2018 PAZARTESİ 18 ARALIK 2018 SALI
9

 

İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ 4 8 KASIM 2018 PERŞEMBE

 

3 OCAK 2019 PERŞEMBE

 

10

 

TRAFİK GÜVENLİĞİ 4 19 KASIM 2018 PAZARTESİ 17 ARALIK 2018 PAZARTESİ
 

11

 

GENEL DEĞERLENDİRME SINAVI

 

 

21 KASIM 2018 ÇARŞAMBA

 

20 ARALIK 2018 PERŞEMBE

 

10 OCAK 2019 PERŞEMBE

 

GDS 1 VE 2’YE 4., 5., 6., 7. VE 8. SINIFLAR GİRER.

GDS 3’E 2. VE 3. SINIFLAR DA GİRER.

2018-2019 VELİ - ÖĞRETMEN GÖRÜŞME SAATLERİ

ÖĞRETMEN ADI PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA
FİLİZ ÜSTEL RANDEVU İLE
ALİ MAHMUT AKÇA RANDEVU İLE
HATİCE YILDIRIM RANDEVU İLE
GÜLNUR HARBEK RANDEVU İLE
AYTEKİN DOĞAN 10:20-11:00 12:40-13:30
SABİHA BOZKURT 12:40-13:10 13:30-14:10
MELTEM KIRLIOĞLU 10:20-11:00 10:20-11:00
MÜJGAN CAN 13:30-14:10 12:40-13:30
ÖZLEM İZMİRLİ 12:40-13:30 14:20-15:00
TUNAY AYTURUNÇ 12:40-13:20 10:20-11:00
NUR ARACAGÖK 10:20-11:00 11:10-11:50
MEMNUNE PAMUK 09:30-10:10 15:15-15:55
ESMA BELGRAT 11:20-12:00 11:10-11:50
MAHMURE BELER 14:30-15:10 14:30-15:10
GİZEM YAZGAN 16:00-16:40 14:20-15:00
AYTÜL ÖZMEYDAN GÜR 13:30-14:10 13:30-14:10
EBRU ALÇI 09:30-10:10 10:20-11:00
SEDA SAKOĞLU 12:40-13:20 15:15-15:55
SEDA DURU 15:15-15:55 15:15-15:55
TEZCAN REICHARD 14:20-15:00 10:20-11:00
ESİN İNAL AYSEL 11:10-11:50 10:20-11:00
SELİN KAVASOĞULLAR 10:20-11:00 15:15-15:55
SEZGİ SÖBELİ 13:30-14:10 13:30-14:10
DEMET YILMAZ 11:15-11.55 11:15-11:55
SEVİNÇ SAYILGAN 13:30-14:10 11:10-11:50
YEŞİM TEMÜRÇİ 15:15-15:55 10:20-11:00
GÜLÜNAY ERGUT 14:20-15:00 14:20-15:00
PINAR ÜNSAL 11:10-11:50 12:00-12:40
NİL AKINCIBAY 15:15-15:55 14:20-15:00
YAĞMUR HİYAL 09:30-10:10 09:30-10:10
SERAN DUMLU 15:15-15:55 16:00-16:40
SENEM ACEMİ 12:00-12:40 10:20-11:00
GİZEM ARIKAN 15:15-15.55 15:15-15:55
YUSUF AY 10:20-11:00 10:20-11:00
BESTAMİ ÇALIŞIR 11:10-11:50 11:10-11:50
BÜRDE YEĞNİDEMİR 11:10-11:50 11:10-11:50
SEZGİ ERİTEN 16:00-16:40 15:15-15:55
ZEYNEP MAMİKOĞLU 09:30-10:10 11:10-11:50
ÇAĞDAŞ MİNARECİ 10:20-11:00 13:30-14:10
GÜLŞAH KÜÇÜKEMİROĞLU 16:00-16:40 09:30-10:10

GEZİLER & ORGANİZASYONLAR

POWERFUL PARENT PROGRAM "P3"

ATÖLYE BRANŞLARI

UKEB LIFE ETKİNLİK LİSTESİ

HAFTALAR KONU YER VE ZAMAN UZMAN KATILIMCI

 

1.HAFTA

(21.YLÜL 2018)

OKUL İŞLEYİŞ BİLGİ TOPLANTISI RESTORAN

15.15-15:55  (4. VE 5. SINIFLAR )

16.00-16.40 (6.7, VE 8. SINIFLAR)

TÜM YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLER
2. HAFTA

(5.EKİM. 2018)

 

FARKLILIKLARIMIZ UKEB RESTORAN

16.00-16.40 (5.-6.-7. SINIFLAR)

 

İLKNUR PEDER

ENGELLİLER DERNEĞİ BAŞKANI

 

3. HAFTA

(12 EKİM 2018)

 

EVRENDE YOLCULUK LOBİ

15.15-15.55 (2.3.VE 4. SINIFLAR)

16.00-16.40 ( 5.6. VE 7. SINIFLAR)

 

DR. SUZAN DOĞAN

EGE ÜNİVERSİTESİ ASTRONOMİ VE UZAY BİLİMLERİ

 

4.HAFTA

(19 EKİM 2018)

SAĞLIKLI BESLENME UKEB RESTORAN

15.15-15.55 (1.2. VE 3. SINIFLAR )

16.00-16.40 (6.7.VE 8.  SINIFLAR)

DİYETİSYEN AYÇA ETENSEL

EGE ÜNİVERSİTESİ  ÇOCUK HASTANESİ

 

5.     HAFTA

(26 EKİM 2018)

GIDA GÜVENLİĞİ UKEB   RESTORAN

15.15-15.55 (1. VE 2. SINIFLAR)

16.00-16.40 (3.-5. VE 6. SINIFLAR)

ÖZGE ÖZER

GIDA MÜHENDİSİ

 

6.     HAFTA

(2 KASIM 2018)

ATATÜRK’Ü ANLAMAK LOBİ

16:00-16:40 ( 5-6-7. SINIFLAR )

AZİZ ÜSTEL

GAZETECİ, YAZAR

7.     HAFTA

       (5 KASIM 2018)

DEVLET ADAMI ATATÜRK LOBİ

16:00-16:40 ( 5-6-7. SINIFLAR )

 

 

DR.ÖĞR.ÜYESİ

LEVENT YILMAZ

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ SİYASET VE SOSYAL BİLİMLER ANABİLİM DALI

      (6 KASIM 2018) İNSAN ATATÜRK LOBİ

16:00-16:40 ( 5-6-7. SINIFLAR )

AVUKAT ULVİ PUĞ

İZMİR MİLLİ KÜTÜPHANE DERNEĞİ BAŞKANLIĞI

   (7 KASIM 2018) ATATÜRK GİBİ DÜŞÜNMEK LOBİ

16:00-16:40 ( 5-6-7. SINIFLAR )

DR.ÖĞR.ÜYESİ MEHMET EMİN ELMACI

ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ ENSTİTÜSÜ

  (7 KASIM 2018) AMATÖR TELSİZCİLİK RESTORAN

15:15- 15:55 ( 7. SINIFLAR )

TRAC ( TÜRKİYE AMATÖR TELSİZCİLER DERNEĞİ )

ALİ RIZA ÖZSARAN

  ( 8 KASIM 2018) ATATÜRK’E GÖRE

SAVAŞ VE BARIŞ

LOBİ

16:00-16:40 ( 5-6-7. SINIFLAR)

AZİZ ÜSTEL

GAZETECİ, YAZAR

     8.HAFTA

  (14.KASIM.2018)

GİRİŞİMCİLİK

MAKER HAREKETLERİ

YETMER

15.15-15.55  (7. SINIFLAR )

 ZEYNEP KARAGÖZ

MİMAR SİNAN ÜNİVERSİTESİ MİMARLIK FAKÜLTESİ

  (16 KASIM 2018) İZCİLİK

İZCİLİK TEMEL FELSEFESİ, PRENSİPLERİ VE FAALİYETLERİ

YEMEKHANE

16:00-16:40 (5-6-7 SINIFLAR )

MİMAR MEHMET ALİ YALÇIN

PİNA İZCİLİK KULÜBÜ OYMAKBAŞI/ROBENSON KARDEŞLER İZCİ OYMAĞI

EDP & REHBERLİK

“Bugünün gençleri değişen toplumun, yepyeni teknolojilerin ve gelişen fırsatların yarattığı, heyecan dolu bir zamanı yaşıyorlar. Gelecek neslin ebeveyni, iş gücü, lideri ve vatandaşı olacak her bir öğrenci bu hızlı değişim çağında desteğe ve rehberliğe ihtiyaç duymaktadır…”

Psikolojik Danışma ve Rehberlik Nedir?

PSİKOLOJİK DANIŞMA,

Bireyin kişisel özelliklerini tanıma, duygu, düşünce ve davranışlarına yönelik farkındalık kazanma, sosyal bir varlık olarak çevre ile ilişkisinde uyumlu ve dengeli olma, yaşına uygun gelişimsel beklentileri karşılama, problem durumlarında problemi tespit etme ve çözüm yolu bulabilme amacıyla alanında uzmanlaşmış kişiler tarafından yürütülen profesyonel süreci ifade etmektedir.

REHBERLİK,

Öğrencilerin potansiyellerini keşfetmeleri ve geliştirmeleri için gerekli seçimleri belirlemelerinde, seçimlerine uygun planlamaları yapmalarında ve karar alabilmelerinde, geliştirdikleri yöntem ve uygulamalarında öğrencilerin sistematik yol arkadaşlığını ifade etmektedir.

 

Psikolojik Danışma ve Rehberlik okullarda sadece sorunlu öğrencilere hizmet veren bir birim değildir. Okulun içerisindeki tüm çocukların kişilik gelişimi ve sosyal/duygusal/akademik uyumu ile ilgilenmektedir. İhtiyaç duyulan konuda, amaca uygun başa çıkma mekanizmaları sunarak veya gelişimsel çalışmalar yaparak pozitif bir yönde değişimi ve gelişimi hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda öğrencinin gelişimine hizmet eden diğer paydaşları olan ebeveynler, öğretmenler ve okul yönetimine de davranış dinamikleri konusunda bilgilendirmede bulnmakta ve rehberlik etmektedir.

 

Bireysel Rehberlik

Öğrencide, kişisel, sosyal ve/veya akademik bir problem yaşanması durumunda ya da bu alanlardaki verimliliğini arttırmak, potansiyelini geliştirmek adına; tek veya takip eden seanslardan oluşan birebir görüşmeler ile yardımcı olmayı amaçlar. Bireysel danışmanlık, amaca odaklanma ve duygusal ilişkiyi kurabilmede daha etkin olduğu için tercih edilmektedir.

Yapılan çalışmalar, öğrencide benlik saygısının gelişimine katkıda bulunmaktadır. Benlik saygısı artan öğrencinin bireysel desteğe olan ihtiyacının azalması sağlanmaktadır. Bu çalışmalar akademik çalışmalar olamamakla birlikte, bireysel potansiyele duyulan güveni arttırdığı için akademik başarının artmasına da katkıda bulunmaktadır.

Küçük Grup Rehberliği

Öğrencilerin karşılaştıkları ortak kişisel veya akademik stresörler ışığında geçici süreyle ve belirli bir amaç doğrultusunda bir araya gelmiş gruplar ile yapılan rehberlik çalışmalarını ifade etmektedir. Söz gelimi, sınav kaygısı yaşayan, öfke sorunu olan, iletişim becerisini geliştirme vb. ihtiyaçlardan yola çıkarak oluşturulmuş 8-10 kişilik öğrenci gruplarının seanslar halinde yaptığı çalışmalar küçük grup çalışmalarına örnek gösterilebilir.

Büyük Grup / Sınıf Rehberliği

Öğrencilerin ihtiyaç duyabilecekleri alanlarda bilgi ve donanımlarını geliştirmeyi amaçlayan, özel olarak planlanmış programlar dahilinde işlenen dersleri ifade etmektedir.

 

İLKOKUL REHBERLİK SİSTEMİ

7-11 yaş grubu öğrencilerde, temeli okul öncesi dönemde atılan ve sosyal yaşama uyum sağlamada çocukların ihtiyaç duyduğu birtakım becerilerin geliştirilerek üst seviyelere taşınmasını amaçlamaktadır.

İlkokul dönemindeki öğrenciler için rehberlik çalışmaları;

  • Olumlu akademik benlik algısı,
  • Olumlu ve işlevsel anlamda rekabet duygusu,
  • Özgüven ve öğrenmeye ilişkin öz yeterlik duyguları,
  • Karar verme becerisi,
  • İletişim ve sosyal becerileri geliştirme doğrultusunda koruyucu ve önleyici hizmetleri kapsamaktadır.

Önleyici hizmetler, kapsamlı ve gelişimsel programlar kullanımı ile sağlanırken, öğrenmeye ket vuracak akademik ve sosyal-duygusal problemlerin ortaya çıkması halinde ise erken tespit ve müdahale amaçlanmaktadır.

ORTAOKUL REHBERLİK SİSTEMİ

11-14 yaş grubunu kapsayan ortaokul dönemindeki öğrencilerde, temel sosyal ve akademik becerilerin kazanıldığı varsayılarak yaşına uygun beklentilerin geliştirilmesi doğrultusunda çalışmalar sürdürülmektedir. Bu çalışmalara ek olarak ise;

  • Hedef belirleme ve karar verme
  • Planlı çalışma
  • Mesleki farkındalık
  • Sınav bilinci
  • Akademik anlamda güçlü ve zayıf yanlarını tespit edebilme ve önlem alma
  • Ergenlik dönemi yaş krizi çalışmaları
  • Kendisini ve diğerlerini anlama ve empati becerisini arttırma
  • Arkadaş ilişkileri, sorunla başa çıkma stratejileri ve etkin sosyal becerilerin geliştirilmesi gibi alanlarda bireysel ve grup danışmanlığı yapılmaktadır.

 

PDR Bölümü ve Paydaşları

Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uzmanları, günümüz öğrenci profilinin ihtiyaçlarını anlayacak ve yanıtlandıracak, ruh sağlığı bilgisine sahip profesyonel eğitimcilerdir. Okulların Rehberlik Bölümleri, okulun eğitim programının dışında tutulamazlar. Okullarda müfredat çalışmalarına entegre uygulamalar ile okul başarı ve beklentilerinin karşılanmasına katkıda bulunarak, çocukların 21. yüzyılın gereklerine uygun gelişim göstermelerinde proaktif bir role sahiptirler.

 

Psikolojik danışma ve rehberlik sürecinin işlerliği için, okulların olmazsa olmaz paydaşları vardır.